Monday, May 5, 2014

Memorial greetings from the family and guests for the 6-th Anniversary of Tempura.

Tempura6周年記念家族とゲストからのご挨拶。



Special guest Part 2
スペシャルゲスト、、パート2





Graphic Dix  (Great and most talented SL photographer)
(偉大な最も才能のあるSL写真家)

























Tempura is definitely one of the few sites I love in Second Life and one of the places where I lived some of my fondest and precious memories, a place that most people would surely call a dream.
In Tempura I fell in love among the flowers hidden near the sea, I spent whole nights by dancing in the saloon and I got lost for hours dreaming on the notes of an extraordinary soundtrack, in the rooms of the building, in the trees or in those amazing caves, every time fascinated by discovering wonderful new details.
A world like this I think it's only possible thanks to the great passion and love of those who created it and who with tenacity and dedication continues to take care of it like a painting which never ends.
I know it sounds like a movie quote but It's something so special that goes beyond Second Life, a dream indeed, able in some way to make you feel better in real life too, and most important that like only the best things was given to us for free. Me and many many others people will be forever in your debt.

A sincere Thank you from the depths of my heart to Kikunosuke, Polly, Chikae and to all those who continue to make possible this wonderful tale.


Happy sixth birthday Tempura, a million wishes! :)


Tempuraは間違いなく私がSLで愛する少ない街の一つで、私が一番好きな、貴重な思い出のある場所の一つ、多くの人々が正に夢と呼ぶ場所です。

Tempuraで私は海の近くに隠れた花の中で恋に落ち、サロンで一晩中踊り、建物の中の部屋で、森の中で、素敵な洞窟で、素晴らしい新しいデテイルを見つけて魅惑されながら、素晴らしいi癒しの旋律の中で夢見ながら何時間もさまよいました。
このような世界は、これを創造した人の偉大な情熱と愛、そしてこれを決してすたれることのない絵のように世話を続けてきた人々の不屈の献身によってのみ可能になるものだと思います。
映画からの引用のように聞こえるかもしれないことはわかっていますが、これはSLを超える特別な何かであり、本当の夢、リアルライフでも貴方の気分をよくしてくれる何か、そして一番大事なことはその最良のものが私たちに無料て提供されていることです。私を含め多くの多くのひとたちが貴方に恩義を感じています。

Kikunosuke、Polly、Chikae、そしてこの素晴らしい童話を可能にし続けている全ての皆様に、心の底からの感謝を捧げます。

Tempura6周年おめでとう! 百万のお幸せを!



Photo by: Graphic Dix
-------------------








Hera Blackheart(Security Manager of Tempura Island)


Here comes again that time of the year!!
Here we gather all around the world to celebrate Tempura and Family!!!
HAPPY BIRTHDAY TEMPURA!!
Tempura, with its relaxing atmosphere and with the nicest visitors I ever saw, shows us that Harmony and Peace is what we all want and seek.

Thanks to Kiku and Chikae‘s guidance, Tempura is grown in admiration and appreciation.
Kiku: your sweet nature and generous heart is what makes you a very special person for all of us. I wish you a life of pure happiness. 

What to say about Tempura family? We don’t see each other all the time: we changed, we found new paths, but no matter what, we always come back to Tempura and share a smile… a word… a hug.

Happy Birthday Tempura !!!




また一年のこの時が来ました!!
私たちは世界中からここに集まり、Tempuraとファミリーをお祝いします。TEMPURA誕生日おめでとう!!
Tempuraは、リラックスする雰囲気と私がこれまで出会った最もすばらしいビジターとで、調和と平和こそ私たち皆が望み求めてきたものだということを、私たちに示してくれます。
KikuとChikaeの指導のお蔭で、Tempuraは賞賛と高い評価と共に成長してきました。
Kiku、貴方の素晴らしい人柄と寛大な心が、貴方を私たち全てにとってとても特別な人にしています。貴方の本当に幸せな人生をお祈りします。

Tempuraファミリーについて何と言えばいいでしょう? 私たちは常に一緒にいるわけではありません。私たちは変化し、新しい道を見つけますが、何があっても、私たちはTempuraに戻り、微笑みと、言葉と、抱擁を交わすのです。

誕生日おめでとうTempura!!!




photo by: Polly Reina
-----------------------








xxMikexx Bebb (Security Manager of Tempura Island)


I am happy to celebrate with you the sixth Anniversary of Tempura.
Years passes but Tempura does not change.
We can say that Tempura is timeless, there always an atmosphere of peace and love.
It is always a pleasure to meet people from all countries and different cultures.
Tempura remains a social meeting place and sharing.

Thank you to Kikunosuke Eel for creating this beautiful place.
I am always ready to help those who need it and support the team of Tempura.
I embrace you all and thank you for all that you are.

Happy Birthday!



皆さまと一緒にtempuraの6周年をお祝いすることが出来てうれしく思います。
年月は経ちましたが、tempuraは変わりません。tempuraは永遠だと言えるでしょう。
そこにはいつも平和と愛の雰囲気があります。
全ての国々からの、異なる文化からの人たちと会うのはいつも楽しいことです。
tempuraは常に社交と共有の場です。
この素晴らしい場所を創っていただいたKikunosuke Ealに感謝します。
私はいつでも、必要な方をお助けし、tempuraのチームを支援する準備が出来ています。
皆さまみんなを抱きしめ、皆様がいていただいたこと全てに感謝します。
誕生日おめでとう!




photo by: xxMikexx Bebb
------------------------









Ivo Piers (Tempura security and DRAGON)


Hi everyone,

Another year passes by and we still have this wonderful place that lots of us call home.
Tempura isn´t only an place to chi or meditate its a place where we know that we can find and talk to our good friends to ask how was your day today in real life or simply just saying an hello.

Home is where we felt good and stay together with our family and good friends and Tempura to me is HOME.


みなさま、こんにちわ

また一年が過ぎました。
私たちはまだ、この素晴らしいSL世界の中に、私たちみんなが homeと呼んでいる場所を持っています。Tempuraは単に太極拳で楽しんだり、瞑想したりするだけの場所ではありません。、私たちが素敵な友達を見つけて会話し、リアルライフでの貴方の今日の一日はどうだったかを聞き、またはただこんにちは、と言うことが出来る場所なのです。
homeとは、私たちが心地よく感じ、私たちの家族や友達と一緒に過ごす場所です。

私にとってTempuraは大切なhomeなのです。




photo by : Arisara Ethaniel
--------------------







Author: Chikae ella