Saturday, May 11, 2019

Tempura Island 11th Anniversary!!!



Chi Anthony - Tempura Security M/セキュリティ












A big congrats to Tempura.
Let us all drink a toast to the 11th Anniversary of Tempura on May 25. Cheers!
An anniversary is the time to celebrate the joys of today, the memories of yesterday and the hopes of tomorrow.
Many think of Tempura as their home in Second Life, and even after 11 years it's still a place where people from around the world, with different cultures and values, regardless of age or gender come together to enjoy the beautiful surroundings and music.
Even though time has passed, we've changed, everything just changes.
Only one thing remains the same.....Japan Tempura Island!
Kiku, Chikae and Polly, thank you so much for continuing to provide a wonderful place for so many years!


おめでとうございます。
5月25日に天ぷら11周年記念を祝いましょう。飲みましょう。
記念日は、今日の喜び、昨日の記憶、そして明日の希望を祝う時です。
Second Lifeで天ぷらを故郷だと思っている人は多く、11年経っても、年齢や性別に関係なく、文化や価値観が異なる世界中の人々が集まって美しい環境と音楽を楽しめます。
時間が経たつと、私たちは変わり、全ても変わります。

たった1つだけが変わらず同じままです.....日本の天ぷら島!
Kiku、Chikae、そしてPolly、何年もの間素晴らしい場所を提供し続けてくれてありがとうございます!

With Love,
愛を込めて
Chi Anthony

photo by : Polly Reina
--------------------------



Hera Blackheart - Tempura Security M/ セキュリティ







HAPPY BIRTHDAY TEMPURA!!! 
Like an image passing by, I can still see me coming here as a newbie and running through the bridge to reach my favorite tai chi spot.  I used to visit this sim every day, I was amazed by the beautiful avatars and the kindness of this family. So many friends I met here and some of them will be always part of my life. In my mind, I see us having fun at the entrance spot during the long nights or dancing all night in the beautiful ballroom or trying the amazing jewelry that Kiku, the owner of Tempura, creates (Mandala)..  It's the only place where I feel at home.
My only message in this time of celebration is:
Let's bring love, let's bring this remedy so we can cheers up our hearts. For the pain, for the headaches there is nothing better than the rhythm and the beauty of Tempura. Forget your fears and your sorrows cause time flies.
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
ヘラ・ブラックハート

幸せな誕生日の天ぷら!
通り過ぎるイメージのように、私はまだ私が初心者としてここに来て、私のお気に入りの太極拳の場所に到達するために橋を通って走っているのを見ることができます。 私は毎日このシムを訪れていました、私は美しいアバターとこの家族の優しさに驚きました。 私がここで出会ったたくさんの友人たちとそのうちの何人かはいつも私の人生の一部となるでしょう。 私の頭の中では、私たちは長い夜の間に入り口で楽しんだり、美しいボールルームで一晩中踊ったり、天ぷらのオーナーであるKikuが作成した素晴らしいジュエリーを試したりしています。 くつろぐ。
このお祝いの時の私の唯一のメッセージは:
愛をもたらしましょう、私たちの心を元気づけることができるようにこの救済をもたらしましょう。 痛みのために、頭痛のために、天ぷらのリズムと美しさより良いものは何もありません。 あなたの恐れを忘れなさいそしてあなたの悲しみは時間の彼方へ消えていくでしょう。

Hera Blackheart
photo by : Polly Reina
--------------------------



Author: Chikae ella