Hi, this is chikae ella, an officer of TEMPURA SIM.
I have been working for mass media in the real life, but I had never played computer games until late 2007. I was rather strong-armed into the second life by the owner and his buddies.
I thought I would be bored soon, but while I was traveling around many SIMs for research to establish TEMPURA, I was fascinated with the joviality of SL and has been hooked on it.
To build a SIM of ultimate love and heal, through fusion of Renaissance (West) and Mandara (East), is also a process to reach the world of our ancestor. for the owner and us, very religious people.
The Mandara is the world in the airy region where many enlightened Buddhism saints live. Mandara is usually described with a concentric diagram with many saints sitting along the circle.
The saints sitting at the center of diagram is the topmost rank, Mahaavairocana. The Mahaavairocana is said to be a benevolent Buddhism saint who lights up whole universe with the light power of love.
We are emitting light from the dome of a castle in TEMPLRA toward the universe where the Buddhism saints live. We offered a prayer with a wish to receive a shower of light of a mass for our ancestor and benevolence of Buddha all over the TEMPURA SIM.
I have no doubt that the God has descended from the sky to TEMPURA. I have experienced many miracles and mysteries in TEMPURA.
Please visit the TEMPURA with an abundance of beautiful light!
:: てんぷらからの招待状 ::
こんにちわ。てんぷらシムオフサーのchikae ella です。
私はRLマスコミで働いていますが仕事に忙殺されて、2007年の秋まで パソコンの中のゲームというものをまったくやったことがありませんでした。
オーナーとその仲間に誘われて強引にSLにはいらされました。
すぐ飽きるだろうと思っていたのに、てんぷらを構築するためのリサーチにシムめぐりをしているうちに、私はSLの楽しさに感化され夢中になってしまったのです。
ルネッサンス(西洋)と曼荼羅(東洋)の融合した、究極の愛と癒しのシムを作る事は、信心深いオーナーと私たちにとって、先祖のいる世界へ近づくためのものでもありました。
曼荼羅とは仏教の世界で悟りをえた大勢の仏様の住む天の世界のことです。曼荼羅は左右対象の丸い円の中に沢山の仏様が住む絵図によって示されることが多いです。
絵図の仏たちの真ん中にいるのが一番地位の高い大日如来です。大日如来は宇宙をあまねく愛の光で照らす慈悲深い仏といわれています。
私たちはてんぷらのお城のドームから、仏の住む宇宙に向かって光を上らせています。先祖への供養と仏の慈悲の光がてんぷらに降り注ぐことをお願いしました。
てんぷらには神が降臨なされていることを、私は信じて疑いません。てんぷらでいくつもの奇跡と神秘を体験しました。
美しい光のあふれるてんぷらへ、、是非皆さんもお出かけください。
photograph by kikunosuke Eel