Saturday, October 5, 2013

Avatars that visit tempura---ACT 36

Tempura アバター百景その36


Hi, this is Chikae ella Tempura SIM officer.
こんにちわ、Tempuraシムオフィサーの Chikae ella です



Tempura would like to continue to be the “Sweet home” for the world.
天ぷらは世界の人々の「愉しい我が家」であり続けたい。


Here we present Hundred Avatars at Tempura ACT 36.

Polly made further progress, picking up avatars cautiously and shooting them gorgeously with love and enthusiasm. There are so many unique avatars that are fun to look at and make us smile naturally. I am profoundly grateful for her who has been doing good jobs out of her busy schedule.


天ぷらアバター百景ACT36をお届けします。

pollyは一段と腕を上げました。慎重にアバターを選び、華麗に愛情をこめて激写しています。見ていて愉しい、そして思わず微笑んでしまうようなユニークなアバターが目白押しです。忙しい中いつもいい仕事をしてくれるpollyに心から感謝します。







Happiness is like perfume.  If you sprinkle it to others, it also covers you.  Tempura is the place where you sprinkle you the perfume of happiness.
幸福とは香水のごときものである。人にふりかければ必ず自分にもふりかかる。
天ぷらはあなたに幸せの香水をふりまく場所だ。









With any scare I encounter, I will never be brought down.  Always I thank god that I have something to do whenever I wake up.
私はどんな目にあっても、決して落胆しない。目が覚めたら何かやるべき仕事があることを神に感謝している。








I will transform myself removed from daily life.  This time brings me ultimate joy.
私は日常から離れて変身する。この時間が限りなく愉しい。








I love you, I love you.  We will enjoy the life as it really is.
愛してる、愛してる、私たちは人生をあるがままに愉しむ.








When you believe that you are doing the right thing, you should not let anyone prevent what you do.
自分のしていることが正しいと信ずるなら、何者にも自分のなすことを防げさせてはならない。








My lamp will illumine the world.  I am an angel to gather light of hope to this place.
私のランプは世界を照らす。この場所に希望の光を集める天使だ。









I have possibilities, although real I have not achieved to the halves of the completion.
私は可能性を持つ。現実の私はまだその半分の完成度にも達していないけれど、、。








No freedom, no real friendship.  Friendship likes feeling of freedom.  I hate a constrained relation.
自由のないところに真の友情は育たない。友情は自由な空気を愛する。窮屈な関係は真っ平だ.








When dark clouds of misfortune come over my head, I will come here.  This is a place like a lighthouse that illuminates the way to happiness.
不幸の暗雲が頭上に覆いかぶさってきたら、私はここに来る。ここは幸せの道しるべを示す灯台のような場所だから.








There had been some problem between us, but we got beyond caring everything when we came here.
私たちの間には問題があった、けれどここに来たら全てが気にならなくなった。








Lingering evening glow, red, yellow, orange, and even pink it changes.  I always go beyond myself whenever I come here.
暮れなずむ夕暮れ、、赤、黄、オレンジ、そしてピンク色にさえ染まって変化する。私は何時もここで我を忘れる。








Your back looks pensive.  May I say something tenderly?
貴方の背中には哀愁が漂う、、そっと声をかけてみていいですか?








I found myself here when I woke up.  Since I cannot obtain what I wish at all, I decided not to spend every day with worry and regret.
目が覚めたらこの場所にいた。どうせ望みのものが手に入らないなら、心配と後悔で毎日を過ごすことはやめようと決めた。








Could I love you?  I fell in love at first sight.
あなたを愛していいですか?あなたに一目惚れしてしまいました。








I will joy and enjoy this day.  I finally encountered the place where I can breathe again.
私はこの日を喜び愉しむでしょう。やっと安堵できる場所にめぐり合えた。








I have been looking for a friend.  Everyone fondles me.  I am happy.
僕はお友達を探している。皆が僕をかわいがってくれる。僕は幸せ者だ。








You are smart, and you will think much of love of a person who gives you a gift more than the gift given from the beloved person.
かしこい貴女は、その愛する人からの贈り物より、贈り物をくれる人の愛を重んじることでしょう。








A little act of care would make us happier.  It is to exchange tender words mutually.
ちょっとした心がけで、私たちは更に幸福になれる。それはお互いに優しい言葉を掛け合うことです。







I would like to be healed.  I have a clear conscience, so I stopped worrying and misgiving.
私は癒されたい、良心にやましいところはない、だから悩むことも恐れることもやめた。








Finally I encountered love… I will never forget this place for life.
そして私は愛にめぐり合った、、この場所のことは一生忘れないでしょう。








Photograph by: Polly Reina(TEMPURA ISLAND sim officer)
Author  Chikae ella